שיטות וטכנולוגיה

סמכים שקופים

 סמכים שקופים ,ישנם מספר סוגים שונים . חלקם עשויים מחומרים פלסטיים או סיליקוניים, וחלקם עשויים מחרסינה . סמכי החרסינה מודבקים על החלק החיצוני של השיניים בדומה לסמכי המתכת והם אינם משנים את מראם השקוף במהלך הטיפול.

קרא עוד »

סמכים לינגוואלים פנימיים

 זוהי שיטה חדשנית ליישור שיניים שבה הסמכים מודבקים בצידם הפנימי של השיניים במקום בחזית. שיטה זו החלה להתפתח בארצות הברית וביפן בשנות השבעים וכיום נפוצה בעיקר באירופה ובמזרח הרחוק.

קרא עוד »

אורתודונטיה לילדים

מהם הגורמים המשפיעים על בחירת עיתוי רצוי לטיפול האורתודונטי?

עקרונית ניתן לבצע טיפול אורתודונטי בכל גיל, כל עוד יש שיניים ומצב האחיזה שלהן תקין. אולם השפעה על גדילת הלסתות אפשרית רק כאשר המתרפא גדל.

קרא עוד »

מכשיר לטיפול בנחירות

נחירות מופיעות בזמן השינה במספר רמות, וגורמות רעש גדול ובושה לסובלים מהתופעה. זו אחת מן הצרות הנפוצות שפוקדות את דורנו. נחירה יכולה להיגרם בגלל כל מיני דברים. 

קרא עוד »

הלבנת שיניים

הלבנת השיניים נועדה להחזיר לשיניים את המראה הלבן "והנקי" שלהם לפני ששקעו עליהם חומרי צבע שונים הנמצאים באוכל ואשר במהלך השנים נותנים להן צבע צהוב או אפרפר ו"ישן".

קרא עוד »

טיפול נשימתי

נשימה תקינה מתבצעת דרך האף כאשר הפה סגור והשפתיים נוגעות זו בזו. במקרים רבים, ובאחוזים גבוהים באוכלוסיה, מתפתחת נשימת פה, כאשר מרבית צריכת האוויר מתבצעת דרך חלל הפה. הסיבות לכך רבות ומגוונות.

קרא עוד »

שתלים אורתודונטים

שתלים אורתודונטים הינם ברגים עדינים, המוחדרים ללסת ומסייעים לביצוע הטיפול כמקור להפעלת כוחות.            
שיטה זו הינה חדשנית ומתקדמת ביותר ויעילה מאוד במקרים בהם חסרות שיניים או קיימת מגבלה להפעלת כוחות על שיניים כמו במחלות חניכיים.                                     

קרא עוד »

הרחבת לסתות עם מכשור

מכשיר המודבק לשיניים בלסת העליונה ונועד להרחיב את הלסת באמצעות בורג מסוג hyrax המורחב אחת ליום וגורם להרחבה לא רק של שיניים אלא של כלל הלסת העליונה. ניתן לצפות בסרטונים שיעזרו להרחיב .

קרא עוד »

מסכת פנים

מסכת פנים נועדה לעזור במשיכת הלסת העליונה לכוון קדמי ובעיכוב גדילת הלסת התחתונה- כל זאת על מנת לשפר את יחסי הלסתות והשיניים. שיתוף פעולה בהרכבת המסכה על פי ההוראות שיינתנו, הכרחי להצלחת הטיפול האורתודונטי

קרא עוד »

שימוש בכפתורים וגומיות בין לסתיות

לעיתים במהלך הטיפול ישנו צורך בסגירת מנשך פתוח שנובע מעמדה לקויה של הלסתות ו/או השיניים ואינו מאפשר מגע בין השיניים העליונות לשיניים התחתונות, לצורך זה יש לעיתים להרכיב גומיות בין לסתיות שלרוב מעוגנות בכפתורים מהסוג המודגם בתמונות.

קרא עוד »

כירורגיה אורתוגנטית

הכירורגיה האורתוגנטית זו שיטה טיפולית הנעזרת בניתוח לצורך תיקון היחס הבין לסתי. כאשר לסת אחת בולטת מאוד לעומת השניה או כאשר לסת אחת צרה מאוד לעומת השניה.

קרא עוד »

עקירת שיניים קבועות

במקרים בהם ישנה צפיפות גדולה מאוד של שיניים ו /או בליטה גדולה שלהן כלל הטיה אלכסונית שגורמת לליקוי אסתטי יפנה האורתודונט את המתרפא/ה לעקירות שיניים קבועות.

קרא עוד »

חיתוך סיבים

פעולה ניתוחית בה חותכים את הסיבים השטחיים שמחברים בין השן והחניכיים במטרה להקטין את הנטייה לחזרתה של השן למקומה המקורי לפני התזוזה האורתודונטית.

קרא עוד »

קיבוע

החלק הפעיל של הטיפול הסתיים והשיניים והלסתות הגיעו למצב אליו תוכנן או למקום האופטימאלי ביותר האפשרי. בשלב זה, הנך נכנס/ת לשלב הרטנציה (אחזקה). 

קרא עוד »

גומיות בין לסתיות

לקראת סוף הטיפול בחלק מהמקרים יהיה צורך בגומיות שהמטופל מרכיב מלסת אחת לשניה. הן קלות להרכבה עצמית, ומאפשרות לרופא לסיים את ישור השיניים עם סגר תקין וסידור שיניים נכון. את הגומיות יש להרכיב לפי הוראות הרופא למרבית שעות היום.

קרא עוד »

סד לילה

מכשיר נשלף שמורכב בלילה ונועד למנוע מגעים בין השיניים באנשים שחורקים או מהדקים שיניים וע"י כך מונע או מפחית את הנזק לשיניים ולמפרק

קרא עוד »

טיפולי שיננית

מבצע שיננית !!

מחקרים מראים שניקוי שיניים והסרת אבנית הם הגורם החשוב ביותר בשמירה על השיניים.

בזמן טיפול אורתודונטי השיניים זזות ומפעילות לחץ על רקמות החניכיים ועם העצם שתומכת בהן. יש צורך בביצוע ניקוי מקצועי כל חודשיים ולעיתים במבוגרים אף לעיתים תכופות יותר

לאחר יישור השיניים, האורתודונט מדביק לרוב חוט קיבוע על גבי החלק הפנימי של השיניים. חוט זה נוטה לצבור לכלוך ואבנית ולכן יש להקפיד להגיע לניקוי מקצועי כל ארבעה חודשים. השיננית תבדוק בכל פעם את תקינות הקיבוע ואת שלמותו ובמידת הצורך תפנה לאורתודונט לתיקון הקיבוע

מרפאתנו מציעה למטופלים חבילות טיפולי שיננית במחירים מוזלים ומשתלמים. לפרטים, התקשרו לטלפון 036477878

קרא עוד »

הנני מעוניין/ת להירשם לניוזלטר לקבלת טיפים

דילוג לתוכן